Kultúra archívum

Június 12-én nyílt a 21 Párbeszéd, a Pécs2010 EKF program egyik leglátványosabb public art produkciója, amely ugyan véget ért, de hatása máig érződik. A projektgazdák könyvformában is emléket állítanak annak, hogy a részvevők hogyan rázták fel vagy éppen sokkolták a város lakóit.

 

Továbbra is Pécs hírét viszi a Rubik-nagymester

Messze földön csodálják tehetségét, s kicsi nagy, értelmiségi avagy fizikai munkás felnéz teljesítményére. Mindez nem meglepő, hiszen százmilliók próbálkoztak már meg a Rubik-kocka kiforgatásával. A tizenkilenc éves Bodor Bertalannak ez másodpercek alatt megy. A Pécs2010 Európa Kulturális Fővárosa program hírvivője az ország egyik legjobbja e téren, nevét nemzetközi viszonylatban is ismerik.

Ismét rangos eseménynek adott otthont az Origó-Ház november 15-én este. A komolyzene rajongói gyűlhettek össze ezen a hétvégén, hogy a helyszínen élvezhessék a Pécsi Vonósok előadását.

 

Térkép készül a Városfoglalás tárlathoz

Júniusban rendhagyó szabadtéri kiállítás nyílt Pécsett, Európa Kulturális Fővárosában. Egy négyzetméteres posztereken elsősorban a huszadik században élt és tevékenykedett, a helyi közösségekben jól ismert, vagy akár nemzetközi szinten elismert emberekről láthatunk portréképet a város több mint száz pontján.

Október 7-én az Origó-Házban tettek látogatást a Budai Városkapu kicsiny óvodásai, hogy a már hagyományosnak mondható őszi "lehalászást " megejtsék.

 

Szervezetünk támogatói

 

EU zaszlo text CMYK hutamogatok

Pécs MJV. Önkörmányzata
Miniszterelnökség
Nemzeti Együttműködési Alap Társadalmi Felelősségvállalás Kollégiuma
Betlen Gábor Alapkezelő Zrt.

Elnyert támogatások 2016.
Elnyert támogatások 2017
Elnyert támogatások 2018